خرید لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان

لوله مانیسمان یکی از انواع لوله فولادی بدون درز است که امروزه در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. بدنه بدون درز یک دست این محصول باعث استحکام بالا و استحکام بیشتر نسبت به سایر لوله ها شده است.

علاوه بر این، قیمت شیلنگ گاز مانیس نسبت به سایر محصولات با کاربری مشابه بالاتر است. لیست قیمت لوله گاز مانیسمان و همچنین مشخصات کامل و قیمت لوله های بدون درز در کارخانه های مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

معرفی لوله مانیسمان

همانطور که گفته شد قیمت این محصول به دلیل نوع خاص فرآیند تولید لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله ها بالاتر است. یکی از عواملی که در قیمت شیلنگ گاز مانیسمان تاثیرگذار است کیفیت، اندازه و ابعاد آن می باشد، بنابراین لازم است در هنگام خرید به این ویژگی ها توجه شود.

لوله مانیسمان در سایزهای 4 تا 18 اینچ تولید می شود و قیمت لوله مانیسمان 18 اینچ نسبت به سایزهای دیگر بیشتر است. در ضمن یکی از پرفروش ترین سایزهای این محصول تیوپ 8 اینچ می باشد که می توان دلیل آن را قیمت پایین لوله 8 اینچی مانیسمان دانست.

این محصول علاوه بر تولید داخلی از کشورهایی مانند چین، هند و آلمان نیز به ایران وارد می شود، بنابراین تغییرات قیمت دلار بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. علاوه بر این، قیمت لوله مانیسمان وارداتی با تولیدات داخلی متفاوت است و بهتر است در کنار مقایسه کیفیت و مشخصات این محصولات، تفاوت قیمت نیز در نظر گرفته شود.

علاوه بر عوامل قابل پیش بینی، متغیرهایی مانند تورم و نوسانات سیاسی می توانند به طور غیر مستقیم بر قیمت خطوط لوله مانیسمان تأثیر بگذارند. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید با کارشناسان فروش این محصول در فولاد آریا مشورت نمایید.

خرید لوله مانیسمان
خرید لوله مانیسمان

قیمت تیوب مانیسمان رده 40

کلمه دسته در این نوع محصولات برای بیان ضخامت به کار می رود بنابراین عدد ذکر شده بعد از دسته در استاندارد asme نشان دهنده ضخامت محصول است.

قیمت لوله مانیسمان نیز بر اساس دسته بندی های مختلف متفاوت است و با افزایش ضخامت و وزن لوله، قیمت این محصول افزایش می یابد. شیلنگ مانیسمان گرید 40 تحمل فشار و دمای بالا را دارد و در طول های 6 متر مشاهده می کنید.

قیمت تیوب مانیسمان رده 80

فشار قابل تحمل برای لوله ها بر اساس اندازه و ضخامت محصول معیین می شود. بنابراین، هرچه ضخامت لوله مانیسمان بیشتر باشد، فشار بیشتر است. به همین دلیل لوله مانیسمان گرید 80 نسبت به سایر گریدها در برابر فشارهای بالاتر مقاومت می کند و در صنایع خاصی کاربرد بیشتری دارد.

در ضمن این محصول به دلیل ضخامت بیشتر برای رزوه کاری و جوشکاری مناسب تر است. تمامی عوامل فوق باعث شده است که قیمت لوله گرید 80 نسبت به سایر گریدها بیشتر باشد. قیمت لوله مانیسمان 10 اینچ و سایزهای دیگر در دسته 80 در جدول پایین صفحه قابل مشاهده است.

قیمت خرید لوله مانیسمان
قیمت خرید لوله مانیسمان

خرید لوله مانیسمان

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کرد، تحمل فشار شلنگ است. اندازه و ضخامت لوله مانیسمان تاثیر خاصی بر توانایی تحمل فشار و قیمت لوله دارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید محصول مورد نظر از تمامی مشخصات آن مطلع شده و از مشاورین مجموعه مشاوره بگیرید. قیمت لوله مانیسمن 4 اینچ را در قیمت لوله مانیسمن 16 اینچ در زیر مشاهده می کنید.

لوله مانیسمان یکی از انواع لوله فولادی بدون درز است که امروزه در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. بدنه بدون درز یک دست این محصول باعث استحکام بالا و استحکام بیشتر نسبت به سایر لوله ها شده است.

علاوه بر این، قیمت شیلنگ گاز مانیس نسبت به سایر محصولات با کاربری مشابه بالاتر است. لیست قیمت لوله گاز مانیسمان و همچنین مشخصات کامل و قیمت لوله های بدون درز در کارخانه های مختلف را می توانید مشاهده نمایید.

قیمت لوله مانیسمان

همانطور که گفته شد قیمت این محصول به دلیل نوع خاص فرآیند تولید لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله ها بالاتر است. یکی از عواملی که در قیمت شیلنگ گاز مانیسمان تاثیرگذار است کیفیت، اندازه و ابعاد آن می باشد، بنابراین لازم است در هنگام خرید به این ویژگی ها توجه شود. لوله مانیسمان در سایزهای 4 تا 18 اینچ تولید می شود و قیمت لوله مانیسمن 18 اینچ نسبت به سایزهای دیگر بیشتر است.

در ضمن یکی از پرفروش ترین سایزهای این محصول تیوپ 8 اینچی می باشد که می توان دلیل آن را قیمت پایین لوله 8 اینچی مانیسمان دانست. این محصول علاوه بر تولید داخلی از کشورهایی مانند چین، هند و آلمان نیز به ایران وارد می شود، بنابراین تغییرات قیمت دلار بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

علاوه بر این، قیمت لوله مانیسمان وارداتی با تولیدات داخلی متفاوت است و بهتر است در کنار مقایسه کیفیت و مشخصات این محصولات، تفاوت قیمت نیز در نظر گرفته شود.

علاوه بر عوامل قابل پیش بینی، متغیرهایی مانند تورم و نوسانات سیاسی می توانند به طور غیر مستقیم بر قیمت خطوط لوله مانیس تأثیر بگذارند. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید با کارشناسان فروش این محصول در فولاد آریا مشورت نمایید.

 

قیمت خرید لوله مانیسمان
قیمت خرید لوله مانیسمان

قیمت تیوب مانیسمان رده 40

کلمه دسته در این نوع محصولات برای بیان ضخامت به کار می رود بنابراین عدد ذکر شده بعد از دسته در استاندارد asme نشان دهنده ضخامت محصول است. قیمت لوله مانیسمان نیز بر اساس دسته بندی های مختلف متفاوت است و با افزایش ضخامت و وزن لوله، قیمت این محصول افزایش می یابد.

شیلنگ مانیسمن گرید 40 تحمل فشار و دمای بالا را دارد و در طول های 6 متری تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت شیلنگ مانیسمن گرید 20-80 را به همراه مشخصات کامل محصول در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت تیوب مانیسمان رده 80

فشار قابل تحمل برای لوله ها بر اساس اندازه و ضخامت محصول تعیین می شود. بنابراین، هرچه ضخامت لوله مانیسمن بیشتر باشد، فشار بیشتر است. به همین دلیل لوله مانیسمن گرید 80 نسبت به سایر گریدها در برابر فشارهای بالاتر مقاومت می کند و در صنایع خاصی کاربرد بیشتری دارد. در ضمن این محصول به دلیل ضخامت بیشتر برای رزوه کاری و جوشکاری مناسب تر است.

تمامی عوامل فوق باعث شده است که قیمت لوله گرید 80 نسبت به سایر گریدها بیشتر باشد. قیمت لوله مانیسمن 10 اینچ و سایزهای دیگر در دسته 80 در جدول پایین صفحه قابل مشاهده است.

خرید لوله مانیسمان

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کرد، تحمل فشار شلنگ است. اندازه و ضخامت لوله مانیسمان تاثیر خاصی بر توانایی تحمل فشار و قیمت لوله دارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید محصول مورد نظر از تمامی مشخصات آن مطلع شده باشید، که  قیمت لوله مانیسمان 4 اینچ تا قیمت لوله مانیسمان 16 اینچ را در زیر مشاهده می کنید.

سخن نهایی

قیمت لوله مانیسمان 3/4 بسته به عوامل موثر بر قیمت آن تغییر می کند. برخی از این عوامل را می توان پیش بینی کرد، اما بسیاری از آنها غیرقابل پیش بینی هستند.

به عنوان مثال تورم های ناگهانی که در مقاطع مختلف در کشور رخ می دهد بر قیمت لوله مانیسمان و سایر محصولات صنعتی نیز تاثیر می گذارد. این تغییر قیمت غیرقابل پیش بینی است و ممکن است ناگهان قیمت لوله مانیسمن 3/4 و انواع دیگر لوله مانیسمان دچار نوسان شود.