گروه فولاد آریا با داشتن بیش از یک دهه تجربه فعالیت در حوزه آهن و فولاد ایران به عنوان یکی از مراجع تامین و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی می باشد.

این شرکت به عنوان تامین کننده اصلی در پروژه های ساختمانی عمرانی و صنعتی در حوزه های پایین دستی و بالا دستی ایران با داشتن کارشناسان مجرب فروش کلیه مقاطع فولادی توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان اصلی در این حوزه باشد .

راه اندازی سامانه فروش و اعلام قیمت روزانه فولاد آریا توسط کارشناسان  IT این شرکت به منظور تسهیل و دسترسی لحظه ای مشتریان خود، به قیمت بازار آهن به صورت آنلاین که یکی از آسان ترین روش های بررسی و مشاوره در مورد خرید آهن آلات ساختمانی می باشد انجام شده است.

در همین راستا قیمت روزانه از انبار تهران و اصفهان و مبادی و کارخانه های تولید کننده فروش به صورت مستقیم ” ارائه فاکتور رسمی معتبر ”  عضویت در انجمن آهن و فولاد ایران و تحویل کالا های درخواستی مشتریان در سریع ترین زمان و  بالاترین کیفیت خط مشی در پیشبرد اهداف این شرکت می باشد.

مشتریان هدف ما :

 

شما مشتریان گرامی برای تامین مصالح مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان مجموعه فولاد آریا در ارتباط باشید و این مصالح را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایید.