ناودانی هم وزن اروپایی چیست؟

ناودانی از محبوب‌ترین و پرمصرف ترین مصالح در صنعت به خصوص در بخش ساختمان سازی است. این محصول باکیفیت با این که از سطح مقطع بسیاری برخوردار نیست؛ اما قابلیت دفع نیروی کششی زمین را دارد. به همین دلیل از همان بدو تولید، کاربرد به سزایی را در صنعت به خود اختصاص داده است.

ناودانی ها به طور کلی به دو دسته سبک و اروپایی (سنگین) تقسیم بندی می‌ شود. تولید هر یک از انواع این دو دسته برای رفع نیازهای صنعت الزامی و ضروری است. به همین سبب امروزه تولید کنندگان متعددی در سراسر جهان به تولید انواع ناودانی صنعتی و انواع ناودانی ساختمانی پرداخته اند.

ناودانی اروپایی یا سنگین از پرمصرف ترین انواع این محصول به حساب می آید؛ چراکه علاوه بر پیش بردن پروژه های ساختمانی عظیم در دیگر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ناودانی هم وزن اروپایی از ویژگی و خصوصیات متعددی برخوردار است؛ چراکه در طراحی و ساخت آن از متریال هایی با خلوص بالا مطابق با بروزترین استانداردهای بین المللی استفاده می‌گردد. به همین علت این نوع ناودانی ها علاوه بر توزیع در بازار های داخلی، پا به میدان صادرات نیز گذاشته است.

در ادامه مقاله به صورت مفصل در رابطه با خصوصیات و مزایای ناودانی هم وزن اروپایی توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

معرفی ناودانی هم وزن اروپایی

نیاز های مردم در جامعه بسیار زیاد و متنوع است؛ زیرا روحیات افراد یکسان نیست. به همین خاطر در هر دوره ملت‌ها برای این که در رفع نیاز مردم شکست نخورند؛ بایستی به تولید ابزارآلات گوناگونی بپردازند.

یکی از ابزارآلات مهم و پرکاربردی که در بخش های مختلفی از صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ناودانی هم وزن اروپایی است. این محصول صنعتی برتر با این که به طور مستقیم بر سلامت افراد تاثیر ندارد؛ اما موجب شده ایمنی خانه و ابزارآلات مورد استفاده در دست بشر تضمین شود.

به همین علت در حال حاضر افراد بسیاری در عرصه تولید و فروش ناودانی هم وزن اروپایی فعالیت می‌کنند. ناودانی اروپایی همانطور که در قسمت های فوق نیز اشاره شد، به محصولاتی گفته می شود؛ که علاوه بر کیفیت بالا و مقاومت بی نظیری در برابر مواد خورنده نیز مستحکم و مقاوم هستند.

ناودانی هم وزن اروپایی مطابق با قوانین وزن و استاندارد های بین المللی همچون استاندارد فرانسه۲۵۵ – ۴۵NF A تولید شده است. به همین خاطر نسبت به ناودانی های معمولی و سبک علاوه بر وزن بیشتر از خصوصیات و ویژگی‌های بیشتری بهره مند هستند.

ناودانی های هم وزن اروپا با داشتن قطر و ضخامت بیشتر در برابر فشار های بالا مقاومت میکنند و استوار هستند. بدین خاطر در بخش ساختمان سازی برای بهینه سازی سازه های عظیم ساختمانی و جاده‌ای نیز استفاده می‌شوند، تا هیچ گاه فرو نریزند و بتوانند پرقدرت بدون بروز کوچک‌ترین ضعفی فعالیت خود را ادامه دهند.

ویژگی ناودانی هم وزن اروپایی

ناودانی های هم وزن اروپایی دارای خصوصیات و کاربردهای بی‌نظیری هستند؛ زیرا فرآیند ساخت محصول مطابق با بروزترین متدهای جهانی انجام می‌گیرد. بر همین علت، محصول از نظر کیفیت، جنس، مدل، ابعاد و سایز از هر گونه عیب و نقصی مبرا است.

ویژگی ناودانی‌های هم وزن اروپایی متعدد و مختلف است؛ چراکه از همان بدو تولید، محصول از نظر شاخصه های کیفی و فنی با آزمایش‌های متعددی رو به رو می‌شود، تا عیوب آن برطرف گردد.

از برترین ویژگی های ناودانی هم وزن اروپایی می‌ توان به:

  1. مقاومت بالا

  2. انعطاف پذیری مناسب

  3. ابعاد استاندارد

  4. مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده

  5. نصب راحت

  6. ضدخوردگی

  7. عمر مصرف بالا

  8. و…

قیمت ناودانی هم وزن اروپایی

قیمت ناودانی هم وزن اروپایی در بازار متغیر است؛ چراکه این محصول برتر از نظر جنس، مدل، کیفیت، نوع متریال و… به دسته‌ های مختلفی تقسیم بندی می‌شود. به همین علت بازار فروش آن دارای تنوع بسیاری است.

قیمت ناودانی هم وزن اروپایی به شاخصه‌های متعددی بستگی دارد. از جمله پارامترهایی که قیمت محصول را تحت تاثیر قرار می‌ دهد؛ می توان به:

  1. کیفیت

  2. نوع متریال به کار رفته در محصول

  3. ضخامت و قطر محصول

  4. نرخ تورم

  5. نوسانات بازار

  6. برند محصول

  7. و…

هر کدام از پارامترهای نام برده شده به خصوص نرخ تورم تاثیر بسیاری بر قیمت ناودانی هم وزن اروپایی دارد. بنابراین بکوشید در زمان‌ های ثبات تورم محصول را از فروشگاه ها یا آنلاین شاپ‌ها خریداری بفرمایید.

سخن پایانی

ناودانی هم وزن اروپایی یکی از مصالح صنعتی مرغوب در بازار است؛ که به فرد در افزایش ایمنی سازه های ساختمانی و تجهیزات صنعتی یاری می‌رسانند. به همین علت کارایی آن در بخش‌های صنعتی نیز گسترده شده است.

برای خرید انواع ناودانی هم وزن اروپایی به آنلاین‌شاپ فولاد آریا مراجعه کنید. این مجتمع فروش با سابقه در تمام طول فعالیت خود، محصولات اصل و باکیفیت فروخته است. به همین علت، مطمئن باشید؛ خریدتان در این مجموعه به صرفه و سودمند است؛ لذا تمامی محصولات باقابلیت هستند.